NEW IN

_MG_1415
_MG_1417
_MG_1418

Detta fick jag med mig hem(plus en födelsedagspresent) igår från min shoppingrunda.
Målet var ju att köpa det jag ville ha även om jag inte behövde det. Men det slutade med att jag ändå köpte lite saker jag behövde och sparade de pengarna den kommande månaden.

1. Stickad tröja, än är det inte så varmt. 2. Grön T-shirt och corall(?) långärmad. 3. Vitt baslinne, som jag saknat i min garderob sedan dag ett. 4. Strumpor och strumpbyxor. 5. Kofta

1. Hudlotion. 2. Ansiktsvatten 3. Ansiktstvätt. 4. Make-up remover. 5. BLONDE Schampoo och balsam, ska prova och se ifall jag kan bli snäppet ljusare i håret nu till vårtider. 6. Ansiktsmask. 7. Liquid Eyelinder 8. Mascara. 9. Läppstift. 10. Fundationsvamp(?) 11. Matte powder 12. Neutrala ögonskuggor. 13. Highlighter.

Fick med mig precis allt jag suktat efter att köpa ett tag och det är jag väldigt nöjd med. Nu ska jag äntligen få lägga dem där de hör hemma, efter att ha legat på golvet sedan igår kväll.
Idag är vädret rätt pissigt och jag som hade tänkt besöka de två sista parkerna på min lista. Ska göra mig iordning långsamt så kanske det bli bättre. Annars så är jag väl inte gjort av socker.

Kommentera

