Mars-månad

_MG_1421

_MG_1423

_MG_1424

_MG_1425

_MG_1429

_MG_1430

_MG_1433

_MG_1434

_MG_1437

Godmorgon!
Idag känns det som om det på riktigt är Mars, igår var bara en prova på dag. I mars kommer det för mig hända massor och jag tror jag knappt kommer hinna gå och lägga mig ikväll innan den här månaden är slut.
Klockan är nästan tio och idag är en sånhär dag då jag innan klockan var nio, en timme efter att barnen gått iväg till dagis, redan var klar med min läxa. Det är ju hur bra som helst att jag gör läxan och att jag blir färdig med den, men sen så blir jag lite paralyserad och vet inte vad jag ska göra resten av dagen.

Men jag ska ta en promenad i vårvädret och sen planera lite vad jag ska ha för mig på när jag åker till Nürnberg nästa helg.
Här ovan har ni bilder från min eftermiddagsutflykt igår, medans solen nästan sken.

Kommentera

