Internationella Kvinnodagen

_MG_1563_MG_1565Blev stoppas på stan och fick en ros i handen pga internationella kvinnodagen. Fick ta hem mammas också.

Så har jag vinkat av familjen på flygplatsen. Sorgligt som attan men jag försöker se det som en milstolpe, nu har de varit här och hälsat på och nästa gång vi ses så behöver är det inte bara för några dagar.
Vi har verkligen haft en hur mysig helg som helst utan stress och bara umgåtts med varandra. Det är jag väldigt tacksam för, att v inte försökte klämma in allt för mycket utan tog tid till att sitta och äta länge och bara gå runt i bekväm takt och titta. Nu har de fått en liten bild utav vad jag lever i, vilket också känns kul. Så nästa gång jag berättar att jag varit i stan, kommer de veta vad jag menar.

Resten av dagen ska jag vila upp huvudet efter alla språk som pratats de här dagarna, vila fötterna efter allt gående, sitta med fönstret öppet och njuta av de 18 varma graderna och solskenet som finns utanför fönstret.

Kommentera

