SEA LIFE HANNOVER

_MG_1441

_MG_1445

_MG_1453

_MG_1455

_MG_1463

_MG_1466

_MG_1480

_MG_1487

_MG_1492

_MG_1494

_MG_1496

_MG_1501

_MG_1507

_MG_1521

_MG_1525

På torsdagen tog jag inte några bilder alls, jag var fullt upptagen med att visa runt, prata svenska och kramas.
Men på fredagen kom jag in till nio. Jag såg på medans de avslutade deras frukost och sen gjorde de sig i ordning och vi gick i väg.
Dagens mål var Sea Life som är ett akvarium. Jag hade på flera datorer kvällen innan försökt boka biljetter via nätet för det skulle vara supermycket billigare men inga framsteg. Men vi hade sådan tur att när vi stod där och försökte övertala kassörskan att få det billigare så kom en man fram och gav oss ”två för en”-biljetter, sikken tur!
Oavsett om vi fått betala fullpris så hade det nog varit värt det för oj så häftigt det var! Massor av fiskar med olika sätt att kolla på dem. Genom bubblor så man kände sig som om man var i vattnet med dem, i en stor tunnel där fiskarna simmade ovanför en. Och allt avslutades med en stor regnskog med massor av gröna väskor och små ödlor som hoppade omkring. Det tyckte vi alla var super.

Kommentera

