Tourist-tour Bissendorf

_MG_1531Det här en så bra speglande bild på mina föräldrar. Min mamma med ett leende på läpparna och min pappa med ihopdragna ögonbryn._MG_1536_MG_1539_MG_1541_MG_1544_MG_1547_MG_1553_MG_1554_MG_1555

På lördagen, efter hotellfrukost, så tog jag med mig familjen ut dit jag bor nu.
Här blev vi bjudna på god lunch och goda kakor. Därimellan tog jag med mig turisterna mina på en snabb tur kring Bissendorf.
På eftermiddagen efter att vi lämnat tonåringarna(hihi) på hotellet så kollade jag, mamma och pappa på Neues Rathaus och Maschsee. Se så fina föräldrar jag har!

Kommentera

