Skärmklipp

Av ren lathet ni en skärmdump på bilderna ifrån Nürnberg. Jag har inte orkat börja redigera dem efter att jag kom hem igår och kommer nog heller inte orka redigera några idag. Kanske ikväll om jag skulle få nått infall.

Bakom mig står ett tvätt ställ med nytvättade kläder, fönstret är öppet och utanför lyser solen som om den aldrig gjort annat. Jag borde verkligen gå ut och ta mig en promenad i de 13 graderna som är, plus att det är ett utmärkt tillfälle att vänja in mina nya solglasögon.

Nürnberg var i alla fall väldigt vackert och jag har sett så mycket. Hann med TRE museum, fyra kyrkor, en park och en massa smågator med mysiga caféer, små butiker och ett och annat klockspel. Helnöjd och helslut var jag igår när jag kom hem och kollapsade i soffan.

Kommentera

