Måndagsväntan

Godmorgon!
Det är måndag igen, helt galet. Ska lite snabbt räkan ut hur många veckor jag bott här idag. 26 VECKOR!
På söndag har jag bott här i sex månader, vilket är mer än halva tiden. Känns konstigt att det här ej ska vara för alltid utan att det ska ta slut en dag.. En funderar väl varje dag på vad en ska göra efter detta men aldrig kommer en fram till nått svar…

Nu sitter jag faktiskt och väntar. Efter att ha varit själv de senaste 10 dagarna så ska det bli väldigt skönt att välkomna husets ägare hem idag. Ser fram emot att ha tre barn omkring springande istället för att jag endast ska höra mina egna fotsteg.
Men tio dagars semester har varit helt okej, har verkligen vilat upp mig och är redo att ta de sista fem månaderna med storm!!

Nu ska jag redigera lite bilder från i lördags då jag umgicks med Aupair-klubben.

Kommentera

