Rosa/Lila

_MG_1750
_MG_1754
_MG_1757
_MG_1762
_MG_1766
_MG_1777
_MG_1786

Såhär snygg må jag inte vara idag, men nog var jag det för en vecka sedan.
Här är självporträtten ifrån Mars och jag har siktat på lite ljusare, lite färggladare.

Är ganska nyss hemkommen ifrån att ha varit inne i Hannover och fikat med Elin. Man måste ju ta vara på det faktumet att man har svenska kompisar här. Vi satt först länge på balzac coffee innan vi vandrade runt lite. Elin visade mig kontorsavdelningen på Karstadt, alltså fullt med skrivböcker och pennor. Jag var i himlen.

Trots att det må vara superfånigt så måste en väl får sörja att Zayn Mailk lämnar One Direction.

One thought on “Rosa/Lila

Kommentera

