Earth Hour

         

Åh min stackars fötter. En dag ska ni få tillbaka för alla steg som ni tar åt mig.
Idag har jag hängt med Dewi. Vi åkte till Hildesheim, en stad lite utanför Hannover, och gick omkring där. Det visade sig att Hildesheim i år fyller 1200 år, det tyckte vi var himla gammalt. Vi har ätit grisnacke med kryddsmör och pommes samt världens godaste glass och avslutade med asiatiska nudlar och soppa när vi kom tillbaka till Hannover. Som vanligt, väldigt trevligt. Bilder från detta kommer när jag redigerat dem.

Som ni också kanske redan vet så är det idag Earth Hour. Sitter nu med alla lampor på mitt rum släkta med två stearinljus tända. Så jag tänkte också visa nån bild ifrån 2013’s Earth Hour. Då stod jag och Gina uppe på Vårdkasen i Härnösand och såg hur stora delar av staden släktes ner.
_MG_6658

_MG_6677

Kommentera

