Sex månader

Söndag!
Idag är en sån här dag då jag vill lägga mig under täcket och inte kliva upp förns imorgon. Hade ingen aning om vad jag skulle göra så funderade en kort sekund på att skita i denna dagen och stäckkolla serier. Men tog mig i kragen och bestämde mig för att kolla på tv på större skärm än min, bio! Helt plötsligt känns dagen lite bättre.
Så om en stund ska jag sätta mig på tåget och åka in till stan för att se Cinderella. Lär väl bli förtrollad av den, om jag känner mig rätt. Men först måste jag ta på mig ansiktet.

Tror jag, på tal om att bli förtrollad, har hittat en ny hobby. För jag kan verkligen inte få nog av det! Jag ska berätta mer, ska fota och berätta utförligt. Kanske imorgon.

Men idag är också en liten speciell dag! Idag har jag bott här i sex månader, ett halv år! WOW! Det är cirka fem månader kvar av detta äventyr och om jag tänker på hur kul och hur snabbt de här sex månaderna har gått så kommer de här fem som jag ha framför mig gå lika snabbt. Skrämmande på nått sätt!

Vi ses!

Kommentera

