Vårtecken

_MG_1912
_MG_1914
_MG_1918
_MG_1919
_MG_1924
_MG_1926
_MG_1929

Glad Påsk på er!
Karfreitag(långfredag) idag och vi sov ut länge. Vaknade när gardinerna åkte upp vid nio men låg i lugn och ro kvar en stund till.
Efter lunch så lös solen fortfarande så jag bestämde mig för att damma av kameran som legat på samma plats rätt länge nu. Det har varit så fruktansvärt tråkigt väder den här veckan så man har verkligen inte velat lämnat huset.
Men trots att det inte var jättevarmt så var det väldigt skönt att få lite sol istället för regn och jag gick länge. Vek av från vägen och gick lite ”off road” och hittade då ett super mysigt ställe där jag lätt kommer ligga och picknicka i sommar, eller redan nu i vår! Kollade omkring lite och satt en stund också. I solen funkar det utan jacka i några minuter innan det blev kallt.

Just nu: Ler fånigt och nostalgiskt då jag lyssnar igenom Tokio Hotels låtar och förstår dem.

Kommentera

