_MG_1991
_MG_2099

I och med att sommaren verkar komma snabbare än jag är van vid, vilket jag inte alls har något emot, så fick jag lite panik i går kväll när jag insåg att jag har bara ett par shorts med mig. Och efter att ha lidigt, LIDIGT, hela eftermiddagen i långbyxor så åkte jag in till stan i förmiddags för att kolla shorts och leta några ”kliva-i-skor”. Jag hittade båda! Men kom bara hem med skorna då jag kände att jag vart tvungen att fundera lite mer på shortsen pga är så himla snål!(!!!!)

Men inte bara skorna är nya, utan förra veckan så hann jag köpa på mig tre tröjor också. Då kortärmade tröjor, som är lagom långa och sitter lagomt lös, verkar vara obefintliga i min garderob. Så jag köpte två, väldigt färgglada och mönstrade t-shirtar. Väldigt somriga, passar ju bra nu till sommaren( i april).
Den grå tröjan är en tröja att ha under min promenad-jacka. Det var innan det blev varmt nog att gå i t-shirt.

Kommentera

