Elin och Angelica 

       

Titta vilka som är här!!

De två kom i går eftermiddag och vi spenderade en bra lång stund efter det med att hitta nånstans åt dem att bo. Som tur är hann vi äta en Currubratwurst innan jakten drog igång på riktigt.

När vi väl hittat boende så gick vi omkring i Altstadt och sen satte vi oss ned på en resturang och åt mat. Det var väldigt gott! Vi avslutade med varsin drink och sen skyndade jag till tåget.

Idag tar jag med mig kameran in. Upptäckte igår att de flesta saker jag redan sett, kommer jag behöva se igen i vårväder. Men det kan jag stå ut med! 

Kommentera

