Snart blommar rapsen

_MG_2376_MG_2379

Så var helgen redan slut.
Idag har jag varit in till stan för att träffa aupair klubben. Vi var väldigt få idag men vi hade trevligt ändå med frukost och sen trädgårdshäng i solen.
Sen gick jag och Carolina runt i Georgarten, fikade på en uteservering, gick vidare och tillslut hittade vi ett ställe vi satte oss ned på. Där låg vi en bra stund innan vi började röra oss tillbaka mot stan. Skön dag!

Såhär, på bilderna ovan, såg det ut härom kvällen då jag tog vara på det sista dagsljuset. Nu är det inte bara få enstaka blommor som blommar utan det är nästan helt gult. Tidigare har jag sett vägen ifrån mitt fönster men nu ser jag bara raps.

Kommentera

