Experiment dax!

_MG_2469_MG_2470

Idag klippte jag av allt av det som fanns av mina naglar. Välkomna manshänder.
Anledningen: Det behövdes, de delade på sig och gick av lite titt som tätt. Men mest av allt för att jag vill veta på ett ungefär hur lång tid det tar för dem att växa ut.
Så vi börjar med att dokumentera varje torsdag, hur långt de har kommit på en vecka. Och i slutet av maj har i ett resultat.

Igår var det den 29 April och även min sju månaders dag här i Tyskland. Sju månader är en lång tid, men det är inte tiden som är kvar här.
Jag har ett hum om när jag ska åka hem och för varje dag som går, blir det en dag mindre till hemfärd.

Kommentera

