_MG_2476_MG_2479_MG_2483_MG_2496_MG_2491_MG_2495

Idag tvättar jag som jag aldrig tvättat förut. Slängde precis in sista tvätten i tvättmaskinen, en i torktumlaren och en har jag redan hängande. Så blir det om man väntar med att tvätta alla sina kläder tills allt är smutsigt.

Medans första tvätten gick så tog jag en liten fotopromenad. Målet var att fånga det faktum att praktiskt taget alla träd är gröna vid det här laget. Det gick inte så bra, ljuset var väldigt knepigt.
Resten av dagen har jag spenderat med gina framför skype, lite youtube, lite läxa och lite planering.

Kommentera

