Småprat

Hej på er!

Idag har jag varit så himla trött. Gäspade mig igenom fyra timmars tyska-undervisning idag. Inte nog med det så hade jag varken tålamod, lust eller kunskap till att göra uppgifterna. Jag gav upp nästan på en gång och hade många fel. Men man ska väl ha sånna dagar också. Jättemycket läxor fick vi med som ska vara klara tills på fredag men de tänker jag inte börja med förns imorgon.

Annars så strejkar tågen, igen. Det här är typ andra gången inom loppet av en månad. Den här gången strejkar de typ en hel vecka och det betyder att jag inte bara idag kom försent utan att jag kommer göra det på fredag också. Men på fredag vet jag i alla fall att jag inte behöver lämna huset kvart över åtta.

Idag, medans jag väntade på mitt tåg, så sprang jag omkring inne i Hannover. Behövde köpa ett par nya solglasögon för jag har hittills lyckats tappa två par. Köpte en liten grej till Ginas födelsedagspresent och kollade på saker jag egentligen inte behöver men vill ha.
Det ända som jag faktiskt borde ha gjort, var att hämta ut min bok som jag beställde för nån vecka sedan. All i know now av Carrie Hope Fletcher men gissa vem som glömde det. Så det får bli på fredag istället.

Nu ska jag halvsova till Game Of Thrones.

Kommentera

