Kvällsljus på kvällspromenader

_MG_2498_MG_2502_MG_2504_MG_2506_MG_2510_MG_2512

Välkommen söndag!
Fint väder har vi idag. Inte passade med fullsol för det jag tänkt göra, det vill säga fota självporträtt. Nu slösar jag bara tid innan min S-bahn går klockan två. Ska ta mig till nån skog, för att smita undan det hårda ljuset. Vi får se vart jag hamnar.

Igår så hängde jag, och min längtan efter att ha en egen lägenhet att dekorera, på IKEA. Där jag gick och kollade noga på utställningsdlen. Skrev ner möbler jag ville ha, insåg att köpa ny säng inte skulle kosta mig alla sparpengar och dreglade över inredning. Sen tog jag mig en kundvagn och plockade i det jag ville ha. Allt från kuddfodral till vaser och skärbrädor. Det jobbigaste av allt var nog att behöva lämna vagnen med alla saker när jag kom till utgången. Förlåt IKEA.

Sen såg jag den nya AVENGERS: AGE OF ULTRON på bio. Den var bra, alldeles alldeles underbar(är fortfarande inne i en Cinderella-bubbla sen jag såg den).
Nu ska jag sluta lyssna på disney-låtar och ta tag i den stora klädhögen so skapats vid fotändan av min säng.

Kommentera

