Allt jag ville säga

Så kom den, dagen då Ulrik Munther släpper ett nytt album och faller tillbaka in till det diket ännu en gång. Gillar verkligen detta nya album, det har ett nytt sound och alla texter är skrivna tillsammans med Jonas Gardell. Tummen upp Ulrik!

Idag går vi på långhelg. Imorgon fyller T 4 år och på fredag är det barnkalas som gäller. På lördag har jag ännu inte några planer men på söndag så har jag och Ida lyckats dra ihop nått med ett helt gäng andra au pairer. Så jag har fyra härliga dagar framför mig.
Nu ska jag kolla lite youtube och kanske nått avsnitt av Game Of Thrones.

Det var allt jag ville säga.

Kommentera

