Third day of Geburtstag

Hej på er!

Vi är inne på dag tre av tre av T’s födelsedagsfirande. I eftermiddag kommer alla resterande av släkten som inte varit här och firat honom än. Sist vi räknande blir vi totalt 16 stycken, det är ju nästan som hemma!
Men tills dess så göra jag ingenting, läser, kollar youtube, kollar mobilen, ligger i sängen och bara über-tar-det-lugnt. Hur skönt som helst. Vad gör ni idag?

Ikväll har jag de tre hjärtegrynen själv då föräldrarna(och diverse morbröder och mostrar) åker in till Hannover för att kolla på nån fyrverkerishow. Att lägga tre barn är inte det lättaste då alla tre vill att man sitter hos dem till de somnar, men det gick bra sist jag gjorde det så jag har goda förhoppningar.

Nu ska jag fortsätta chilla.

Kommentera

