Torsdagsnaglar

_MG_2706_MG_2707

Vecka fyra i torsdagsnaglar och jag kan ju säga att jag är mer än nöjd angående växtfarten på mina naglar. Det har gått fyra veckor och de är redan så pass långa! En vecka till i Maj sen blir det att hålla dem i en bra längd innan jag kan släppa lös dem till att växa till sin naturliga längd, klor.

Var ganska nyligt ute på en promenad och jag hinner knappt komma in innanför dörren innan det börjar regnar, promenad väl tajmad!
Nu ska jag snart skypa med Gina och försöka få läxan gjord tills i morgon, då det redan är fredag igen.

Kommentera

