Mer produktiva dagar åt folket!

_MG_2712_MG_2713_MG_2714_MG_2716_MG_2717

Så igår hade jag en sådär dag som man kan drömma om på nätterna. Fullkomlig produktivitet, koncentration, vilja och motivation.
Jag har varit så himla trött ett tag. När jag försökt jämför känslan i kroppen med något har jag jämför den med hur kroppen brukar känna sig några timmar in i ett simslan. Såhär lite smått svävande.
Men igår kände jag mig piggare och tog en promenad innan jag satte mig vid skrivbordet för plugg, planering av min Hamburg-tripp, allmän planering och nagelfixande. Tog typ hela förmiddagen!

Idag så är det fredag, men eftersom att vi var lediga i måndags så har jag torsdag i huvudet. I måndags då jag promenerade runt Maschsee så upptäckte jag ett område bakom Maschsee som jag tänkt utforska imorgon.

Något annat spännande idag? Jo, idag har jag befunnit mig i Tyskland i åtta hela månader! Och vet ni vad, det är cirka två månader tills jag kommer hem till Sverige.

Kommentera

