On point

Här sitter jag, färdigsminkad med eyeliner on point och då ställs mina planer in. Jahapp. Jag och min kompis Carolina skulle egentligen träffas, men en gemensam kompis till oss åkte idag vidare så hon kände inte för att träffas mer. Helt förståeligt!
Så det blir att tänka om. Ska strax sätta mig på tåget och åka in mot stan och sen får vi se vart det tar mig, för just nu har jag ingen aning. Har med mig en bok så i värsta fall får jag väl sätta mig nånstans och läsa.

Imorgon blir det officiellt sommar skulle jag säga. Från och med torsdag ska vi få galet väder, upp till 32 grader varmt. Vi har haft mycket moln och regn de senaste veckorna så lite sol ska bli skönt.

Kommentera

