Saturday Walk

_MG_2725_MG_2726_MG_2729_MG_2731_MG_2738_MG_2753_MG_2761_MG_2776_MG_2777

Det här hade jag runt omkring mig då jag åkte på upptäcktsfärd i lördags.
Sov ut, promenerade, duschade och efter lunch var det tänk att jag skulle åka in till stan och promenera i ett område jag upptäckte tidigare i veckan. Men efter lunch så började det först regna, sen hagla och snart så dundrade det hit och dit och blixtarna var tätt inpå.
Jag hatar åskar.
Så vädret höll mig inne en stund men så fort det blev uppehåll fort jag in till stan och fick därefter väldans tur med vädret!

Igår så hamnade jag på bio, A World Beyond. Det var en film som jag tyckte såg väldigt bra ut. Den var tyvärr inte lika bra som jag väntat mig, men helt klart sevärd. Det är min sjunde gång på bio under mina 8 månader här. Det är fler biobesök än vad jag gjort de senaste åren!

Kommentera

