Throwback Thursday

_MG_6418_MG_6335>_MG_6851IMG_6993IMG_7090

Hej på er!
Är det torsdag? Ja, det är torsdag. Jag har en vecka med mycket som pågår. I måndags var jag allmänt produktiv, i tisdags var tvillingarna hemma hela dagen, igår var jag i skolan och idag är jag produktiv igen.
Och eftersom att jag inte har så mycket kul att berätta om så slänger vi oss tillbaka ett år i tiden och tittar på vad jag gjord ei början av juni 2014.

I juni 2014 kom jag hem i från Grekland med hundra bilder att visa, jag gjorde mig redo för studenten, gick på bal och tog tillslut också studenten. Galet att det redan är ett år sedan!

Kommentera

