Vecka ett / Veckans naglar

_MG_2785naglarv1.1

Så, för att gå igenom mina nagellack så har jag kommit fram till ett nytt nagelschema. Måndag och torsdag, tio veckor framöver(nu bara nio) så målas naglarna om. Sjukligt nog så vet jag redan vilken färg naglarna ska ha, resterande av gångerna. Förra veckan gick jag nämligen igenom dem, rensade och sådär, men jag planerade då även upp alla nagelar, dag för dag, på det här schemat. Saker bara jag gör.

Men också för att veta att det i alla fall kommer upp ett inlägg i veckan så kommer jag på söndagar visa er hur naglarna sett ut under veckan. Med start nu! Naglar #1 och #2! 18 to go…

#1: Maybelline Color Show Chic Chartreuse 244 / American Apparel Moon
#2: Essence Cinderella Bibbidi-Bobbidi-Boo 02 / Essence Cinderella The Glass Slipper 01

Kommentera

