Skattkista från Emz

_MG_2905_MG_2906_MG_2907_MG_2908

Igår tog jag mig ut en runda för att handla lite förnödenheter. Jag minns knappt sist jag var på Rossmann för att handla diverse hygienartiklar, vilket betyder att det räckt länge! Men igår var det dags.
Kom hem med en tung ryggsäck med allt från ansiktstvätt till handkräm och lipsyl och i Hallen möts jag av ett paket med mitt lilla namn på. Lyckan är alltid enorm då det landar paket och brev ifrån Sverige till mig.

Det här paketet var ifrån min helt fantastiskt fina vän Emma. Det första jag ser är papper och en godispåse, lycka ännu en gång. Känner ni mig vet ni att jag är en riktigt gottegris. Men det jag inte såg var att praktiskt taget hela lådan var fylld med diverse sötsaker. Jag menar titta bara på den här skattkistan!
Ett fint litet brev som fick mig att bli lite blödig och en bok som jag ser så fram emot att läsa. Romantik går alltid hem!

Hur kommer det ens sig att jag fått så fina vänner som jag har! Emma, tack, i freaking love you.

Idag är det också ett år sedan jag sprang ut på trappen, galet.

Kommentera

