Tillbaka till verkligheten

                

Hej på er!
Jag landade i Bissendorf igår kväll strax efter nio. Då var jag rätt så trött efter en helg av en massa promenerande. Somnade med andra ord snabbt som blixten när jag väl gick och la mig.
Här ovan hittar ni ett urval mobilbilder från helgen, men jag sitter nu mer bilderna i från kameran som kommer komma upp lite här och var den kommande tiden.
Men inte var det lätt att fotografera heller, inte när en upptäckte att en glömt minneskortet hemma! GAH! Men som tur är så fick jag ganska nyligt skatteåterbäringen och hur ont det än gjorde i pengahjärtat så köpte jag mig ett nytt minneskort och kunde fotografera lös!

Sista bilden visar hur jag har det idag. Lilla E är hemma från dagis och vi har hunnit vara ute på en promenad, sett en rådjur och nu sover han.

One thought on “Tillbaka till verkligheten

  1. Maria Ljungström skriver:

    UNDERBARA foton och vad ressugen jag blir 🙂 alla pressar en vad man ska göra i sommar så bäst boka en resa snart så man slipper tjötet haha

    Idag bjuder jag på unik New England inredning på bloggen 🙂

    Jag önskar fina dig en underbar midsommar med mycket fest 🙂

    LOVE Maria Inredning – it’s Swedish for decor

Kommentera

