Hungerspelen

_MG_3177_MG_3179

Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar hungerspelen.
Så idag när jag gick till biblioteket för att låna en bok som kan underhålla mig ett tag och se till att jag inte slösar mina dagar framför Netflix, så var det ju ganska självklart att jag skulle låna just den.
Jag blev väldigt sugen på att läsa om böckerna när jag såg trailern till sista filmen som kommer nu i höst. Och eftersom att jag läst första boken ett par(läs:ett 20tal) gånger, både på svenska och engelska, så var det väl ändå dags att läsa den på tyska.
Nu ligger den där, på fotpallen framför fåtöljen och väntar på att jag ska läsa. Jag vet ju vad som händer, men vad gör det?

Kommentera

