Oändlighet

_MG_3277_MG_3279

Trots att jag igår somnade allt för sent så känner jag mig pigg idag. Nästan så att jag är i chock. Tänkte igår kväll, eller snarare inatt, att det skulle vara okej att gå och lägga sig en stund efter barnen gått till dagis. Men då de väl gjort de så var jag helt enkelt för pigg. Betyder detta att jag måste gå och lägga mig senare?

Något annat som är konstigt, mest för att jag inte varit med om det på länge, är att jag helt plötsligt har ”jättemycket” bloggmaterial! Har flera inlägg i utkastet som jag kan blogga, samt mer bilder på kameran. Plus att jag ibland vill göra såna här inlägg där jag får skriva och uppdatera lite. Jag sitter här och försöker lista ut när jag ska blogga allt utan att lägga allt på en gång utan försöka sprida ut det lite grann. För finns det en gång mycket att blogga så kommer snart tiden då det inte finns något att blogga tillbaka.

Inte nog med det så har jag idag också varit här i nio månader, 9 månader!

Kommentera

