Torsdagsprat

Hej!
Vart är tiden då jag behöver den?
Idag är det torsdag och jag har haft barn hemma hela veckan. I måndags tre, i tisdags två, igår tre och idag två. Som det ser ut nu så har jag nog minst ett imorgon också. Sjuklingar!
Men att ha sjuka barn gör att saker som annars lätt görs medans de är på dagis, som att promenera, måla naglarna och i dagsläget PACKA, hinns inte riktig med.
Så nu medans de sover passar jag på att lyssna på musik medans jag packar om sista lådan i en större lådan. Nu väntar jag på att naglarna ska torka så att jag kan packa ner nagellacksväskan och sen känna mig ganska nöjd.

Vi har passerat två veckors gränsen. Om 13 dagar lämnar jag dessa guldklimpar och om 15 landar jag hemma i härnösand. Jag gråter och skrattar åt tanken.

Kommentera

