Last goodbyes

_MG_3847_MG_3850_MG_3853_MG_3864
Imorgon är det här över. Det här kapitlet ur mitt liv tar slut.
Allt är packat, alla lådor skickade och ankomna, alla avsked gjorda(förutom det jobbigaste) och nu är det bara att sova kvar. För när jag vaknar imorgon är det dagen D, då åker jag hem.
Eller ja, jag åker till Göteborg. Där spenderar jag torsdagen med att kramas med min bästa vän. Sen på fredag åker jag hem. Göteborg blir lite som en mellanlandning. Allt det här känns så bra och så konstigt. Det kommer nog ta ett tag för mig att fatta, att jag verkligen är hemma och att jag inte bara är på besök.

Så jag har tidsinställt lite inlägg, så att bloggen hålls igång medan jag är på resande fot och medans jag landar i att vara hemma. Vi får se om jag har landat ordentligt när inläggen tar slut, om inte så kommer jag tillbaka när jag gjort det.

Så nästa gång jag skriver, så befinner jag mig i Sverige. Då befinner jag mig i Härnösand.

Kommentera

